4 Nasveti o tem, kako izbrati dobrega Apple iPhone serviserja

Izkušnje serviserja

Pomembno je vedeti, da ima trgovina za popravilo iPhonov, bogate izkušnje pri popravilu napake vašega modela iPhonea. Prav tako je tudi zelo pomembno vedeti, da ima določen tehnik, ki bo opravil popravilo iPhona, tudi zadostne izkušnje. Tudi če je trgovina, ki ste jo izbrali, opravila na tisoče popravil iPhona, je tehnik, ki je dodeljen za popravilo vašega iPhona, lahko šele prvi teden na delovnem mestu in morda ne bo vedel točno kaj počne.

Obvezno navedite vsa svoja vprašanja, da prodajalec razume, da sprašujete o točno določenem tehniku in ne o prodajalcu. Če vam je dodeljen neizkušeni tehnik, ne bodite sramežljivi, da zaprosite za popravilo iPhona nekoga, ki ima več izkušenj s servisi iPhonov. Ugleden servis bo ustregel vsem vašim pogojem.

Preglednost

Vedno vprašajte, ali bo tehnik opravil popravila iPhona pred vami. Seveda ni nujno potrebno, da ostanete in da si ogledate celotno popravilo, vendar želite vedeti, če bi tehniku ustrezalo, da opravi servis iPhona pred vami.

Čeprav je to morda nenavadna zahteva, je žalostna resnica ta, da večina delavnic odstrani dele iz telefona in jih nadomesti s cenejšimi nadomestnimi deli, čeprav ti deli nimajo nobenega opravka s popravilom iPhona. Nato uporabijo vaše visoko kakovostne dele v popravilih za druge stranke ali jih prodajo naprej.

S pozivom, da tehnik opravilo popravilo iPhona pred vami, se tako lahko zaščitite pred takšnim scenarijem. Če vam trgovina ponudi legitimen razlog, zakaj ne morete gledati popravil, in če je trgovina ugledna, se boste po vsej verjetnosti strinjali.

Garancija

Ne glede na to, katero servisno delavnico izberete, je ne zapustite brez tega, da bi preverili garancijo za opravljen servis iPhona. Ne želite si tega, da bi morali plačati dodatna popravila zaradi zapletov z napačnimi deli ali celo s tehničnimi napakami. Tudi najbolj usposobljeni tehnik lahko občasno naredi napako. Vendar si morate vi sami prepričati, da ste zaščiteni.

V večini primerov garancija pokriva samo dele, ki so bili zamenjani ali popravljeni, čeprav nekatere prodajalne ponujajo celo obsežnejše garancije. Poskrbite, da boste v celoti razumeli podrobnosti o novi garanciji, preden zapustite trgovino. Vprašajte za konkretne primere, kaj je in kaj ni zajeto v garanciji, saj vas lahko besedilo navedeno v garancijskem listu včasih rahlo zmede.

Odgovornost

Poleg garancije za dele, ki se uporabljajo pri popravilu iPhona, morate prav tako vprašati, ali trgovina prevzame odgovornost za morebitno škodo na vašem telefonu, ki lahko nastane med servisom iPhona. Tudi izkušeni tehniki lahko kdaj pa kdaj naredijo kakšno napako, tako da se prepričajte, da vas tehnikova napaka ne bo stala vašega iPhona. Prepričajte se, da je trgovina, ki jo izberete, zavarovana, ali vam bo telefon nadomestila brez dodatnih stroškov v primeru, da se vaš iPhone med servisom uniči. Tudi če trgovina vztraja, da ne bodo poškodovali vašega telefona, morate še vedno vztrajati, da pojasnijo svoj način poslovanja, v kolikor se kaj zgodi med popravilom vašega iPhona.

Dodaj odgovor

Paket Pomoci 2024